jag är en singel man som bor en sam, jag jobbar på postnord, jag flyttat till Hallsberg på grund av mitt Arbete
Register to Send Message!Hej jag är en lungn och stabil person som har allt ordnad men saknar en jämnårig kvinna att dela livet med och som jag tycker om att vistas i naturen. Berättar mer när tar kontakt
Register to Send Message!Är en man som snart fyller 65 och söker en Kvinna/Tjej som älskar ute****som jag gör,är mottaglig för alla relationer.
Register to Send Message!Trivs bra och älskar livet, det finns så mycket att njuta av. Men det blir roligare o trevligare om man är två. Kontraster i tillvaron är härligt. Försöker att vara flexibel och ta tillvara på de bra stunderna. Gillar: sommar, djur, brasor, åska...
Register to Send Message!Jag är orolig för utvecklingen och hur vi exploaterar Moder jord men njuta i nuet. Vandrar, cyklar, simmar, springer, paddlar, åker skidor och skridskor oftast i närområdet men älskar fjäll och hav. Bor på landet och njuter av närheten till natur...
Register to Send Message!- 1
- 2