Glad ,humoristisk, empatisk kvinna på 48år,,,utflugna barn,,,älskar natur o fiske men skulle vara roligare om man va 2,,,
Register to Send Message!🏖️🐕🍾🍺🤪😄 Gillar ordet lagom är bäst. Är en handy man och gillar att vara aktiv
Register to Send Message!Hejsan alla tjejer som vill träffa på stan eller något liknande bor ni inom Jönköping eller norrahammar. Jag heter Emanuel jag är singel
Register to Send Message!Jag är väldig ärlig och lugn person. Men det måste vara diskret för jag är gift.
Register to Send Message!- 1
- 2